Deputación de Lugo
Turismo

Gran acollida da estrea en Fitur da curta Amor Viaxeiro, realizada polo alumnado do Centro de Formación Audiovisual da Deputación de Lugo

Centro de formación audiovisual
FITUR
O Presidente, José Tomé Roca, participou coa Ministra de Industria, Comercio e Turismo, Reyes Maroto, na presentación deste audiovisual, premiado por Netflix e Turespaña no concurso Cómo dirías que es España sin decirlo

“É un orgullo ver o enorme talento e a ilusión que demostraron os rapaces e rapazas con este traballo, ademais de supoñer un incentivo para seguir impulsando a formación pública que ofrecemos no noso centro en torno a unha industria cun gran potencial, que enriquece a cultura e crea economía e emprego na nosa provincia”

O Presidente da Deputación de Lugo, José Tomé Roca, participou coa Ministra de Industria, Comercio e Turismo, Reyes Maroto, na estrea en Fitur de Amor Viaxeiro, unha curtametraxe realizada polo alumnado do Centro de Formación Audiovisual da institución provincial que resultou premiada por  Netflix e Turespaña no concurso Cómo dirías que es España sin decirlo. 

O traballo audiovisual foi gabado pola propia Ministra e tivo unha gran acollida entre o público asistente á súa proxección, sendo unha das pezas que máis aplausos recibiu durante o acto, no que tamén se estrearon as outras catro curtas galardoadas no certame de ámbito nacional, seleccionadas de entre as 40 candidaturas presentadas.

Na proxección tamén estivo presente a Deputada de Réxime Interior, Promoción do Territorio e Turismo, Pilar García Porto, e a Alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, así como o actor Chechu Salgado, o actor soberino premiado cun Goya no 2022 que protagoniza a nova campaña de promoción turística da Deputación, Lugo, Provincia Románica, presentada precisamente pola institución no marco da Feira Internacional de Turismo.

O Presidente felicitou aos alumnos e alumnas do Centro de Formación Audiovisual da Deputación galardoados no certame de Netflix e Turespaña, tanto polo tema abordado na curta, como pola propia realización e produción. “Fan unha extraordinaria promoción do territorio, pero van máis alá e abordan un tema de calado social. Transmiten calidade técnica e ó mesmo tempo valores moi importantes para a sociedade”, subliñou José Tomé, para quen “é un orgullo ver o enorme talento e a ilusión que demostraron os rapaces e rapazas con este traballo, ademais de supoñer un incentivo para seguir impulsando a formación pública que ofrecemos no noso centro en torno a unha industria cun gran potencial, que enriquece a cultura, e crea economía e emprego na nosa provincia”.

Lucas Alba, Mario Bello, Miguel Bouzas, Sara Casanova, Erea Díaz, Mateo Longa e Paula Vilariño son os autores da curta Amor Viaxeiro, que realizaron baixo a supervisión do seu titor, Hugo Fernández. Presentaron o pasado xuño a súa idea a responsables de Netflix e Turespaña, do que recibiron 7.000€ para a produción, filmación e prostprodución do proxecto. O audiovisual promociona o territorio provincial e autonómico, incluíndo, por exemplo, espazos da Mariña e da Ribeira Sacra.

Amor viaxeiro, rodado en galego, conta a historia de Uxía, unha rapaza galega que percorre a provincia de Lugo e Galicia na procura dos recordos da súa avoa, que sofre alzheimer. O proxecto debía plasmar a esencia de España, das súas xentes, paisaxes, tradicións ou gastronomía, amosando formas de vida sostibles que coiden o medio ambiente, a economía e o patrimonio sociocultural. Os alumnos escribiron unha historia na que, ademais do aspecto turístico, abordan outros asuntos, como a visibilidade do colectivo LGTBI.