Benestar Social e Igualdade
Deputación de Lugo

O Goberno da Deputación atende a 1.640 maiores da provincia a través do servizo de Teleasistencia

benestar
teleasistencia
Imaxe deputación de lugo
O perfil maioritario dos usuarios é o de muller maior de 80 anos. Dende o mes de xaneiro formalizáronse 159 novas altas e realizáronse un total de 6.546 chamadas, das cales 142 foron por emerxencia; mentres que o Centro de Atención emitiu un total de 15.083 chamadas aos usuarios, co fin de realizar un seguimento personalizado

Na Mariña reciben este servizo un total de 497 usuarios; na Terra Chá 287; na Comarca de Lugo 219; na Ulloa e Chantada 132; na Montaña 88; na Comarca de Lemos 312 e na Comarca de Sarria 105 usuarios

A Deputada de Promoción Económica e Social en funcións, Sonsoles López Izquierdo, avanzou este mércores, que o servizo de Teleasistencia gratuíto da Deputación, atende a día de hoxe a 1.640 maiores da provincia. Durante os primeiros 5 meses do ano, formalizáronse 159 novas altas e realizáronse, dende o Centro de Atención, un total de 15.083 chamadas de seguimento. A diferencia da Xunta de Galicia, o Executivo Provincial ofrece esta prestación, financiada con máis de 320.000 euros, a persoas catalogadas como dependentes e tamén a usuarios non dependentes.

Esta prestación, garante atención as 24 horas do día e os 365 días do ano a todos os maiores da provincia que teñan dificultades na súa autonomía, favorecendo a permanencia e a integración no entorno familiar e social das persoas usuarias deste servizo. Deste xeito, os beneficiarios e os seus familiares gozan dunha maior tranquilidade sabendo que, a pesar de vivir sos, na maioría dos casos, contan cun sistema de chamada en situacións de emerxencia. Os usuarios reciben un completo seguimento a través de visitas de coordinación ou comunicacións e chamadas diarias, semanais ou quincenais, dependendo da situación do usuario.

O perfil maioritario das persoas que reciben este servizo gratuíto é o de mulleres maiores de 80 anos. Dende o mes de xaneiro, realizáronse un total de 6.546 chamadas, das cales 142 foron por emerxencia; mentres que o Centro de Atención emitiu un total de 15.083 chamadas aos usuarios, co fin de realizar un seguimento personalizado.

Usuarios por comarcas
- Na Comarca da Mariña son un total de 497 usuarios: 11 na Pontenova; 130 en Ribadeo; 19 en Trabada; 30 en Barreiros; 35 en Foz; 17 en Lourenzá; 40 en Mondoñedo; 35 en Alfoz; 24 en Burela; 5 no Valadouro; 10 no Vicedo; 93 en Viveiro; 4 en Xove; 30 de Cervo; 6 en Ourol e 8 usuarios en Riotorto.

- Na Comarca da Terra Chá son un total de 287 usuarios: 12 en Pol; 8 en Meira; 13 en Abadín; 5 en Muras; 29 en Castro de Rei; 17 en Cospeito;30 en Guitiriz; 43 na Pastoriza; 74 en Vilalba; 36 en Xermade e 20 usuarios en Begonte.

- Na Comarca de Lugo son un total de 219 usuarios: 11 en Castroverde; 140 en Lugo; 22 no Corgo; 10 en Friol; 3 en Guntín; 10 en Outeiro de Rei; 4 en Portomarín e 19 usuarios en Rábade.

- Na Comarca da Ulloa e Chantada son un total de 132 usuarios: 11 en Antas de Ulla; 9 en Monterroso; 22 en Palas de Rei; 15 en Carballedo; 53 en Chantada e 22 usuarios en Taboada.

- Na Comarca da Montaña son un total de 88 usuarios: 25 na Fonsagrada; 12 en Baleira; 1 en Negueira de Muñiz; 16 en Baralla; 12 en Becerreá; 8 en Cervantes; 2 en Navia de Suarna; 2 nas Nogais; 2 en Pedrafita do Cebreiro; 4 en Folgoso do Courel e 4 usuarios no Concello de Ribeira de Piquín.

- Na Comarca de Lemos son un total de 312 usuarios: 17 en Bóveda; 116 en Monforte de Lemos; 29 en Pantón; 15 na Pobra do Brollón; 25 no Saviñao; 34 en Sober; 46 en Quiroga e 30 usuarios no Concello de Ribas de Sil.

- Na Comarca de Sarria son un total de 105 usuarios: 13 no Incio; 6 en Láncara; 13 en Paradela; 4 en Samos; 67 en Sarria e 2 usuarios no Concello de Ribas de Sil.